poniedziałek, 11 czerwca 2018

Koktajl z zielonej herbaty, banana i pomarańczy

Koktajle z dodatkiem zielonej herbaty są jednymi z moich ulubionych, aby je sprawnie przygotować liście herbaty zalewam wieczorem wodą w temperaturze 80' i pozostawiam na noc w lodówce.
Rano do naparu dodaje pozostałe składniki i cieszę się pysznym napojem.
Oczywiście zachęcam do korzystania z herbaty liściastej, a nie ekspresówek w torebkach. 





sobota, 19 maja 2018

Rybka z kalafiora

Ekspresowa wersja przygotowania "rybnych" kotlecików. Świetnie smakują w towarzystwie surówek i warzywnego puree.



wtorek, 19 grudnia 2017

Wegański bigos

Przepis perfekcyjnie dopracowany na przestrzeni lat przez kwartetową mamę. Niepozorny, wykonany przy użyciu najprostszych składników, łatwy do przygotowania, a jednocześnie pyszny, aromatyczny, o tradycyjnym smaku.
Jeśli nie chcecie gotować go na ostatnią chwilę lub chcecie schować co nieco na później to proponujemy przechowywanie go w słoikach.



piątek, 29 września 2017

Kurki na zimę

Czyli jak sprawić, aby sezon na kurki trwał cały rok. 


sobota, 19 sierpnia 2017

Zupa z kurkami i cukinią

Gdyby lato było zupą, to moim zdaniem właśnie taką. :D

czwartek, 17 sierpnia 2017

Sok pomidorowy

Pomidory są źródłem lipokenu, który zapobiega procesom nowotworzenia.
Są bogate w błonnik, potas, witaminę C, A, wapń, sód, żelazo. Pomagają usuwać toksyny z organizmu, wspomagają metabolizm, obniżają cholesterol, poprawiają krążenie, podnoszą odporność organizmu. 
Trwa sezon na pomidory, dlatego warto wzbogacić spiżarnię o sok przygotowany w ten sposób.


środa, 2 sierpnia 2017

Koktajl borówkowo-miętowy

Najlepiej smakuje schłodzony, idealny na wysokie temperatury na dworze.