piątek, 23 stycznia 2015

Makaron z warzywami i kozim serem

Totalna improwizacja z serii 'nie mam czasu, żeby zrobić obiad'. Wrzuciłam na patelnię to, co akurat miałam pod ręką, włącznie z makaronem spaghetti, który najzwyczajniej został mi z poprzedniego dnia.  Zupełnie nieprzemyślana kompozycja, ale ja zawsze w kuchni mam szczęście- wyszło świetnie! 

Składniki:
1 pomidor
1 cebula
1 mała puszka młodych marchewek
2 łyżki śmietany 18%
kawałek koziego sera
makaron spaghetti- około 200g
kapary (2 łyżeczki)
zioła prowansalskie
bazylia
sól morska, pieprz

Przygotowanie:
Na patelni podsmażyć pokrojoną w kostkę cebulę, dorzucić pokrojonego na kawałki pomidora.
Po chwili dodać młode marchewki, mieszać. Dodać śmietanę, starty kozi ser i cały czas smażyć, energicznie mieszać.
Na końcu dodać kapary, zioła, sól i pieprz, dorzucić na patelnię makaron i całość porządnie wymieszać, tak aby makaron w całości pokryty był sosem.

Zima  we Włoszech Walentynkowe menu Niskokaloryczny styczeń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz